ساعت هفت و نیم عصر

متن مرتبط با «الینور و لویی» در سایت ساعت هفت و نیم عصر نوشته شده است

الینو

  • نیلوبلاگ

    فکر میکردم دیشب برف سنگینی میبارد منتظرش هم بودم خاهر جان هم گفته که امسال قرار است برف ما را بکشد قرار است اللینو بیاید و چندین روز برف و سرمای زیر 30 درجه و من بیشتر از اینکه بترسم منتظر اللینو هستم و امیدوارم که آمدن آن هم مثل همه آمدن های دیگر الکی و سرکاری نباشد ...فکر سرمای شدید با برفی که هیچ پارویی به آن کارگر نیست توی این روزهای بخ زده یک نواخت میتواند یک خوشحالی بزرگ باشد ...یک نفر دلش میخواهد یک چیزی پرت کند سمت خدا و سرش فریاد بزند که دیگر هیچ چیز ندارم که بگیری و دلت خنک شود کاش هیچ...

    ادامه مطلب
  • همه داروسازای دنیا

  • نیلوبلاگ

    آون یکی از مردهای زندگی منه ک هیچ وقت بساط آسودگی خیالم رو محیا نکرده مثلا هر وقت ک میاد اینجا از کسی حرف میزنه که برای من ناراحت کننده اس و اینقدر عادی حرف میزنه که... و حتی با اون آدم دوست بوده بدون در نظر گرفتن حال های بد من. xa0xa0 +از ویژگی های برادرانه ++ حالم میریزه بهم همون موقع پیام میاد چیکارا میکنی... عصبی و بی حوصله مینویسم چی به چیه و اخرش میگم از همه داروسازا متنفرم... پیام میده ک منم بدم میاد.. این جمله فقط همدردی نیس یه چیزی با خودش داره ک دلمو اروم میکنه میشه باعث انبساط خاطر.. ...

    ادامه مطلب
  • جدیدترین مطالب منتشر شده