الینو

خرید بک لینک

امکانات وب

فکر میکردم دیشب برف سنگینی میبارد منتظرش هم بودم خاهر جان هم گفته که امسال قرار است برف ما را بکشد قرار است اللینو بیاید و چندین روز برف و سرمای زیر 30 درجه و من بیشتر از اینکه بترسم منتظر اللینو هستم و امیدوارم که آمدن آن هم مثل همه آمدن های دیگر الکی و سرکاری نباشد ...فکر سرمای شدید با برفی که هیچ پارویی به آن کارگر نیست توی این روزهای بخ زده یک نواخت میتواند یک خوشحالی بزرگ باشد ...یک نفر دلش میخواهد یک چیزی پرت کند سمت خدا و سرش فریاد بزند که دیگر هیچ چیز ندارم که بگیری و دلت خنک شود کاش هیچ وقت هیچ آدمی از خدایش غمی به دل نگیرد کاش همه دوستش داشته باشیم ...

+ روز سوم میشود امروز.

ساعت هفت و نیم عصر...

ما را در سایت ساعت هفت و نیم عصر دنبال می‌کنید

برچسب: الینوش طریان,الینور پارکر,الینور تاملینسون,الینور اوستروم,الینور استورم,الینور وایلی,الینور و لویی,الینور استرم,تست ایلینویز,دانشگاه الینویز, نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 22:50

صفحه بندی