ساعت هفت و نیم عصر

متن مرتبط با «الینور وایلی» در سایت ساعت هفت و نیم عصر نوشته شده است

الینو

  • نیلوبلاگ

    فکر میکردم دیشب برف سنگینی میبارد منتظرش هم بودم خاهر جان هم گفته که امسال قرار است برف ما را بکشد قرار است اللینو بیاید و چندین روز برف و سرمای زیر 30 درجه و من بیشتر از اینکه بترسم منتظر اللینو هستم و امیدوارم که آمدن آن هم مثل همه آمدن های دیگر الکی و سرکاری نباشد ...فکر سرمای شدید با برفی که هیچ پارویی به آن کارگر نیست توی این روزهای بخ زده یک نواخت میتواند یک خوشحالی بزرگ باشد ...یک نفر دلش میخواهد یک چیزی پرت کند سمت خدا و سرش فریاد بزند که دیگر هیچ چیز ندارم که بگیری و دلت خنک شود کاش هیچ...

    ادامه مطلب
  • جدیدترین مطالب منتشر شده